A A A K K K
людям з порушенням зору
Гуманітарний відділ Вишнівської сільської ради
«Ми відкриті для людей, для співпраці, для спілкування»

Методичні поради для вчителів

1 заняття

1 Інтегрований урок читання та музики

3 Музична таблиця ч повна

6 цеглинок

ocinka-portfolio

Батьківська школа

Буклет для родителей №5

Бульбашки

відео вітання вчительки

Галявина

Гра по-новому, навчання по-іншому. Методичний посібник

Дисгармонійна сім`я

Доброго ранку! Ми раді що ви тут! ПОСІБНИК ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ПРО ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ

ДС

Ігрова таксономія Блума

Інтегров. підхід

Інтегров. підхід

Інтерактивні вправи на ранкових зустрічах-1

Конфліктна ситуація (1)

Космодром

Коуч, фасилітатор, тьютор, модератор,

Критичне мислення

Крокодил

Кубики

Кути повороту

Лілія Гриневич. Концепція НУШ. Онлайн-курс для вчителів початкової школи

Магазин

Методичні рекомендації щодо ролі методичної служби в забезпеченні готовності закладів середньої освіти до роботи в Новій українській школі

Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. Формувальне оцінювання: від теорії до практики

Мультфільм хлопчик та собака

НАОЧНО-ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

Нова українська школа: основні стандарти освіти

Нормативні документи НУШ

НУШ Ранкова зустріч у 1-Б класі(кл. керівник Аннишинець М. М.)

НУШ. Порадник для вчителя

Один день з життя вчителів

Особливості організації освітнього процесу за новим Державним стандартом початкової загальної освіти

порівняльна характеристика

порівняльна характеристика

ПОРЯДОК забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (презентація)

Початкова освіта

Початкова освіта

ПРАГМАТИКИ

ПРАГМАТИКИ

презент. Нові проф.ролі вчителя

презент. ранкові зустрічі

Професійний стандарт на професію вчителя початкових класів

Психолог Светлана Ройз

Ранкова зустріч

Розумний бешкетник Бовтенко Л. П. ЗОШ 11

Розумний бешкетник Бовтенко Л. П. ЗОШ 11

Стилі виховання

Сучасний вчитель. Сучасні підходи до управління спільнотою

Тематичний спецкурс

Тренінг

Фильмы Ставицкого

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: СУТНІСТЬ І МЕТОДИКА ЗДІЙСНЕННЯ

ФОРМУЮЧЕ ОЦІНЮВАННЯ. ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ (презентація)

Що таке ранкова зустріч

Щоденні новини

«Особливості впровадження Концепції Нова українська школа» (методичні рекомендації)

Вхід для адміністратора